perjantai 4. toukokuuta 2012

Uutuuksia, uutuuksia!

Hain tänään Postista laatikollisen tiistaina tilaamiani urheiluvaatteita. Tilasin Budget Sportista (www.budgetsport.fi) juoksutrikoot, 3/4-pituiset collegehousut kesäksi, ihanan pehmoisen fleecehaalarin kotiasuksi (todellakin vain kotiasuksi) talvea varten, Adidaksen tennarit, sekä kaksi treenipaitaa. Tilaukseni luvattiin toimittaa viikon kuluessa, ja olen tyytyväinen toimituksen ripeyteen. Budget Sportin nettisivuilla oli paljon edullisia tuotteita, poistoja ja alennettuja -suosittelen kaikille kyseistä kauppaa ;-) Ja uskallan jopa väittää, että rääkkijuoksulenkitkin luistaa reippaammin uusilla trikoilla kuin vanhoilla reikäisillä collegehousuilla :)  Tyyli ennen kaikkea!


Mun kaverit ei oo ihan mukana mun laihdutusurakassani; sisko yritti houkutella kiinalaiseen, kaveri Heseen. En tietenkään mennyt kumpaankaan, laihduttaja kun olen... Helppoahan kieltäytyminen ei suinkaan ollut, mutta nyt on voittajafiilis! Jonnen kans voitais kokkailla jotain hyvää laihdutuspöperöö viikonlopun kunniaks vaikka huomenna, en mä kaikista herkuista sentään luovu vaikka läskeistäni luovunkin. Herkkuliinireseptiä siis tulossa... 
 
Bongasinpa muuten tänään Iltalehdestä jutun, jonka mukaan lenkkeily voi pidentää ihmisen elinikää jopa kuudella vuodella. Vaikka liikkumisen terveysvaikutukset varmasti ovat kaikilla tiedossa, on juttu ihan mukava lukea, ainakin motivaationlisäämistarkoituksessa. Juttuun pääset klikkaamalla tästä.

Kivaa perjantaita toivottelee  
laihduttaja-Assi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti